Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2013 21:42 - Да бъдеш майка
Автор: signa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 845 Коментари: 0 Гласове:
1



 Да бъдеш майка е най-голямото щастие на света!  Изтъркано, но толкова истинско, че няма как отново и отново да не го чуваме :)
 И аз съм майка. На две прекрасни деца, на две слънца , които ме правят една от тези щастливи майки.
 Когато се усмихват, когато в игрите им гласчетата им трептят като звънчета или когато падат под масата от смях, тези малки слънчица могат да заредят с енергия и радост всичко и всички. Невинни и  безгрижни, те таят в себе си такава сила, толкова много чиста енергия , която само чака да и покажат път навън :) 
 Гледам ги, милвам ги, прегръщам ги толкова силно, колкото може, без да ги нараня и пак не бих могла да им покажа колко щастлива ме правят с това, че ги има .  Най-доброто хапче, най-ефикасния лек за всяка болка и тревога, най-добрият приятел и утеха, децата са всичко това , че и повече :)
 Сладките ми те, моите слънчица, най-прекрасните за мен деца на света. Обичам ги до полуда, за тях съм готова на всичко.  
 Да бъдеш майка е най-голямото щастие на света!   

 


Тагове:   щастие,   майка,   деца,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: signa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24468
Постинги: 12
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930